معرفی محصولات حوزه‌ی ذخیره‌ سازی(استوریج)

SAN

از جمله تجهیزات اصلی محصولات حوزه‌ی ذخیره‌ سازی است که در سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف با توجه به نوع ساختار سرویس ها و نوع کاربری مورد استفاده قرار می‌گیرند تا باعث افزایش سرعت ، فضا و دسترسی شوند.

شرکت آدفا در این زمینه تجهیزات ای.ام.سی. (EMC) و آی.بی.ام. (IBM) را به شما توصیه کرده آن‌ها را در اختیار شما قرار می دهد. تنوع و کیفیت محصولات این دو برند نیاز هر سازمانی را در زمینه استوریج به بهترین نحو تامین می‌کند.

سن استوریج
استوریج DELL

Dell EMC

آدفا در محصولات حوزه‌ی ذخیره‌سازی SAN معمولاً به مشتریان خود محصولات Dell EMCرا به عنوان بزرگ‌ترین شرکت ارائه‌کننده سیستم‌های ذخیره‌سازی داده‌های کامپیوتری جهان پیشنهاد می‌کند. البته باید در نظر داشته باشید که عملیات انتخاب محصول، سفارش کالا، نصب فیزیکی، پیکربندی و راه‌اندازی محصولات Dell EMC بسیار پیچیده و تخصصی است.

آدفا با بکارگیری متخصصان آموزش‌دیده و مجرب خود در این زمینه بهترین پیشنهاد را با ارزان‌ترین قیمت خرید و سریع و بهینه‌ترین شیوه نصب و استفاده به شما ارائه می‌دهد. از عمده ترین مزایای برندها دارا بودن Tiering می‌باشد که می‌توان با استفاده از سه نوع هارد دیسک 1)SAS 2)NLSAS 3)SSD بهترین بهره‌وری از فضای مورد نیاز و همین طور IOPS را از مجموعه به عمل آوریم.

IBM

از دیگر راهکارهایی که شرکت آدفا در زمینه‌ی ذخیره‌سازی یا استوریج و شبکه‌های SAN ارائه می‌دهد، بسته‌ای شامل Total Solution بر اساس نوع مشتری و نیازهای آن ‌اعم از SMB و Enterprise با استفاده از محصولات IBM است. ما در این زمینه نیز تجارب خوبی کسب کرده ایم.

برای دریافت استعلام از قیمت استوریج با کارشناسان واحد مهندسی فروش در ارتباط باشید.

استوریج IBM

پاسخی بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *