انصراف نمایندگان نصر تهران از شورای مرکزی
[statistics params='unique' class='fix-digits']

انصراف نمایندگان نصر تهران از شورای مرکزی

نمایندگان سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در شورای مرکزی طی بیانیه‌ای انصراف خود را از حضور در این شورا اعلام کردند. 

به گزارش آدفا و به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: 

«اعضای محترم هیات عمومی دوره ششم سازمان نظام صنفی رایانه‌ای 

با سلام و احترام؛ 

ضمن قبولی طاعات و عبادات و آرزوی سلامتی برای شما و خانواده‌های محترم، ما نمایندگان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در شورای مرکزی پس از تصمیم هیات مدیره نصر تهران، متاسفیم که انصراف خود را از حضور در این شورا، برای برائت جستن از تخلفات قانونی انجام شده و سایر دلایل زیر به استحضار شما بزرگواران برسانیم. 

الف) متاسفانه عده‌ قلیلی در شورای مرکزی با تحت کنترل گرفتن کانال‌های اطلاع‌رسانی از قبل ایجاد و برنامه‌ریزی شده، به اشکال گوناگون در حال تفرقه‌افکنی و ایجاد دوقطبی‌های کاذب مخرب، در راستای رسیدن به اهداف و منافع شخصی خود هستند. 

ب) عملکرد شورای مرکزی تحت سیطره مرامنامه‌ای موسوم به «اتحاد برای ایران دیجیتال (آباد)» قرار گرفته است که در بدعتی جدید و خطرناک تشکلاتی غیرقانونی ایجاد کرده است که نه تنها کنترل شورای مرکزی، بلکه کنترل هیات مدیره‌های استانی را نیز می‌خواهد در دست بگیرد. همچنین متولیان این امر، با پیوست کردن ضمائمی تا کنون نانوشته به مرامنامه، سعی دارند تا دیگر اعضای شورا را تحت فشار قرار داده و استقلال آنها را به گروگان بگیرند. 

ج) عدم رعایت آئین‌نامه‌ها و مقررات، و همچنین ایجاد بدعت‌هایی در راستای منافع گروهی خاص به تعدد مشاهده شده است. عدم برگزاری انتخابات هیات رئیسه و کاندیداهای ریاست سازمان در زمان تعیین شده (تخلف قانونی و صریح از ماده ۶۶ اساسنامه) و تلاش برای تغییر شیوه‌های برگزاری انتخابات کاندیداهای ریاست نمونه‌هایی از این موارد هستند. 

بدیهی است که در ادامه عهدی که با اعضای محترم سازمان بسته‌ایم، با تمام توان و با بهره‌گیری از تمامی امکانات نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، برای بهبود فضای کسب‌وکار و رفع موانع و مشکلات و همچنین فرصت‌آفرینی برای تمامی اعضای صنف در سراسر کشور، تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست. 

در پایان این اطمینان را به شما می‌دهیم که هیچ ساختار و تشکیلاتی نمی‌تواند استقلال شورا و هیات مدیره‌های استانی را مصادره کرده و متولیان اقدامات اشاره شده می‌بایست پاسخگوی اعضای محترم صنف برای عملکرد خود و اثرات نامطلوب آن بر روند فعالیت سازمان و همچنین فضای کسب‌وکار باشند. 

با سپاس 

آزاد معروفی، فرهاد کرم‌زاده، علیرضا عابدی‌نژاد 

نمایندگان نصر تهران در شورای مرکزی»

پاسخی بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *