محصولات حوزه‌ی سرور (Server)

یکی از تخصص‌های آدفا انتخاب و تامین تخصصی بهینه‌ترین محصولات حوزه‌ی سرور اچ.پی.ای و آی.بی.ام. بر پایه نیاز مشتری است. ما امروز سهم قابل توجهی از بازار این محصولات را در داخل کشور در دست داریم.

ما تعهد می دهیم که تمامی قطعات عرضه شده از طرف شرکت آدفا اصلی است. شما می توانید کد محصول را  با کد ارائه شده در سایت شرکت سازنده مطابقت دهید.

سرور چیست؟

سرور، دستگاه یا برنامه کامپیوتری است که برای برنامه های دیگر کامپیوتری و کاربرانش که کلاینت نام دارد، سرویس و دیتا فراهم می‌کند. سرور یعنی دستگاهی که روی شبکه، درخواست ها – Request ها را قبول کرده و پاسخ می‎دهد. دستگاهی که درخواست می‌دهد (کلاینت)، پاسخش را از سرور می‌گیرد. سرور از کلمه Serve به معنی ارایه دادن و خدمت کردن و سرو کردن گرفته شده پس سرور به کلاینت سرویس می‌دهد.

انواع سرور

  • سرور فیزیکی
  • سرور مجازی 
  • سرور اختصاصی
  • سرور vps

بررسی انواع محصولات سرور

HPE

سرورهای Proliant اچ.پی.ای از محبوب‌ترین محصولات حوزه‌ی سرور مورد استفاده در جهان هستند که در نسل‌های مختلف به بازار ارائه شده است. تا به حال ده نسل از این سرورها روانه بازار شده است که آخرین نسل آن سرور G10 است. این سرورها به‌طور کلی در دو دسته Tower Sever (سرورهایی که می توان بصورت Tower و بدون قرارگیری در رک از آن‌ها استفاده کرد) و Rack Server (سرورهای قابل Mount  در رک) قرار می‌گیرند. تامین سرورهای اچ.پی.ای از طریق آدفا تضمین کننده دسترسی شما به تجهیزات اصلی اچ.پی. است.

IBM LENOVO

سرورهای آی.بی.ام. پر فروش ترین سرورها طی سال‌های اخیر بوده‌اند. این برند پرسابقه و معتبر به مدد دانش منحصر به فرد خود، سرورهای کارا و پایدار را با تنوع بسیار زیادی فراهم کرده است. آدفا نیز به واسطه استفاده وسیع از این سرورها در پروژه‌های خود، بر روی این سرورها تسلط کامل دارد و در مشاوره و تامین آنها یاری رسان شما است.

پاسخی بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *