محصولات حوزه‌ کلاینت (زیرو و تین کلاینت، مینی پی سی)

اگر زیرساخت مناسب شبکه دارید، پیشنهاد آدفا استفاده از تین کلاینت و زیروکلاینت به جای پی سی های معمول جهت افزایش امنیت شبکه، کاهش ریسک، مصرف بهینه انرژی و کاهش هزینه های زیرساختی و نیز هزینه‌های نگهداری است.

اگر زیرساخت مناسب شبکه دارید، پیشنهاد آدفا استفاده از تین کلاینت و زیروکلاینت به جای PCهای معمول جهت افزایش امنیت شبکه، کاهش ریسک، مصرف بهینه انرژی و کاهش هزینه های زیرساختی و نیز هزینه‌های نگهداری است.

Zero Client

ZERO CLIENT

آدفا یکی از شرکت‌های مطرح ایران در ارائه محصولات مرتبط با این حوزه است:

آدفا محصولات زیر را در حوزه زیرو کلاینت ارائه می‌دهد:

محصولات شرکت Atrust (مدل w100) و خانواده Wyse از شرکت Dell (مدل P25). مزیت آدفا در این زمینه ارائه مکرر این محصولات به مشتریان گوناگون است. این امر موجب شناختی قابل قبول در این حوزه توسط سرمایه‌های انسانی ما شده است.

THIN CLIENT

آدفا محصولات زیر را در حوزه تین کلاینت ارائه می‌دهد:

محصولات شرکت HP (مدل t510) و خانواده Wyse از شرکت Dell (مدل C10LE) م

در این زمینه نیز ارائه مکرر این محصولات به مشتریان گوناگون مزیت آدفا بشمار می‌آید.

Thin Client

مینی پی.سی.

با استفاده از مینی پی.سی. ها می‌توان کارایی یک پی.سی. را در قالب یک دستگاه کوچک در اختیار داشت. علاوه بر فضای بسیار کمتری که مینی پی.سی. ها اشغال می‌کنند مزایای دیگری نیز نسبت به پی.سی. های معمولی دارند. مزایایی مانند «مدیریت فضای دفتری و اتصالات کابلی با توجه به امکان نصب در پشت مانیتور»، «کاهش هزینه های جاری به دلیل مصرف انرژی کمتر»، «حذف آلودگی صوتی به دلیل عدم استفاده از فن در سیستم خنک کننده» و «عمر بالا به دلیل عدم استفاده از قطعات متحرک مکانیکی». آدفا با آزمایش مینی پی.سی. های مختلف و گزینش مدل های متناسب با نیازهای بازار ایران یکی از معدود شرکت‌هایی است که می‌تواند نیازهای شما در این زمینه را برآورده کند.

Mini PC 3700

Mini PC 3700

Mini PC 2500

Mini PC 2500

پاسخی بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *